Часто задаваемые вопросы
Cum se plătește o comandă?
Puteți plăti în numerar la primire, precum și prin transfer bancar în contul nostru la Sberbank sau prin mandat poștal.
Cum să plasezi o comandă prin intermediul site-ului?
Faceți clic pe butonul „cumpărați”, completați numele, numărul de telefon și adresa (dacă nu vă interesează livrarea prin curier, indicați doar orașul) iar operatorii noștri vă vor contacta în termen de 2 ore în timpul programului de lucru.
Cât costă livrarea?
Costul de livrare prin curier la Moscova și Sankt Petersburg – 297 de ruble, regiunea Moscova – de la 397 la 497 de ruble.
Alte regiuni – de la 250 de ruble, în funcție de oraș.
Preluarea automată este, de asemenea, plătită și costă puțin mai ieftin decât livrarea prin curier – de la 97 de ruble, datorită faptului că se folosesc puncte de preluare automată ale serviciilor de curierat terțe, care iau bani pentru asta.
Livrarea prin poștă costă de la 200 de ruble, în funcție de regiunea de livrare și metoda de plată.
Dacă nu sunt mulțumit de produs, îl pot returna?
Da, în conformitate cu legislația Federației Ruse privind vânzarea la distanță, puteți returna mărfurile în termen de 7 zile de la data primirii comenzii.
Cât durează livrarea?
Încercăm să livrăm comenzile cât mai repede posibil, mai ales prin curier sau la punctele de ridicare din orașele mari. În Moscova și Sankt Petersburg, livrarea durează 2-3 zile, în alte orașe în medie de la 3 la 14 zile lucrătoare. Livrarea către regiuni prin poștă poate dura de la 7 la 30 de zile, în funcție de distanță. Vă recomandăm să alegeți livrarea prin curier sau la un punct de ridicare, dacă este posibil. Atenţie. Timpul de livrare nu include momentul comenzii.
Trebuie să plătesc o plată în avans pentru livrarea în regiuni?
Necesitatea plății anticipate depinde de costul livrării, costul produsului, popularitatea produsului, furnizorul și, uneori, regiunea de livrare. În cele mai multe cazuri, coletele sunt livrate ramburs la livrare. Dacă mărfurile comandate în altă regiune sunt rare (care trebuie achiziționate de la furnizor în cadrul comenzii) sau costul de livrare este prea mare sau costul mărfurilor este mai mare de 10.000 de ruble, atunci operatorul va cere clientului să facă o plată în avans.
Refuzăm livrarea fără plată în avans clienților care au plasat deja comenzi și nu le-au răscumpărat. Produsele care necesită plată în avans sunt marcate cu o pictogramă de card de credit în Sortiment. Majoritatea acestor bunuri trebuie achiziționate la comandă de la un furnizor, iar în caz de nerecumpărare, bunurile vor rămâne în depozitul nostru și vor rămâne acolo luni de zile, astfel încât aceste bunuri necesită o plată în avans. În Moscova, regiunea Moscovei și Sankt Petersburg, aceste mărfuri sunt livrate fără plată în avans.
Cum se comandă mărfuri prin telefon?
Doar sunați la telefon și spuneți operatorului că doriți să comandați așa și așa produs într-o asemenea cantitate. Asigurați-vă că comunicați operatorului articolul (codul) al produsului, care este indicat mai sus.
Ce înseamnă prezența lui " este '', " la comandă '' și " nu ''?
Prezența „este” înseamnă că mărfurile se află în stoc în depozitul nostru și/sau în depozitele furnizorilor noștri. Informațiile despre disponibilitatea mărfurilor în depozitul nostru de pe site sunt actualizate în timp real, dar, din păcate, acest lucru nu este posibil cu „depozitele” furnizorilor – informațiile despre disponibilitatea mărfurilor în depozitele furnizorilor ne vin cu o oarecare întârziere. Din acest motiv, este posibilă o situație în care v-am informat că produsul este în stoc și am acceptat comanda pentru acesta, dar după aceea (aproape imediat sau după câteva zile) v-am informat că produsul nu mai este în stoc. Imediat ce aflăm că produsul de care cineva are nevoie s-a epuizat în depozitul furnizorului principal, încercăm să-l comandăm de la furnizorii de rezervă. De aceea, în caz de eșec, nu raportăm imediat problema.
De ce ar trebui un magazin să vândă mărfuri care nu se află în depozitul său: pentru a oferi clienților un sortiment foarte mare. Niciun magazin nu este capabil să păstreze un asemenea număr de articole în depozitul său.
De ce nu indicăm cantitatea exactă de mărfuri din depozitul nostru și din depozitele furnizorilor: în cele mai multe cazuri, mărfurile se află doar în depozitele furnizorilor, astfel încât informațiile despre cantitatea lor exactă sunt probabil să fie depășite. Cantitatea exactă pe site-ul nostru este indicată doar într-un singur caz: marfa se află doar în depozitul nostru și nu a mai rămas mult.
Prezența „stoc epuizat; pe comandă cu plată anticipată” înseamnă că articolul nu este în prezent în stoc la noi sau la furnizorii noștri, dar este posibil să încercăm să-l găsim.
Prezența „nu” înseamnă că în prezent produsul nu este în stoc nici de la noi, nici de la furnizorii noștri. Din păcate, în majoritatea covârșitoare a cazurilor, nu știm dacă vom mai avea astfel de produse – unele dintre ele pot apărea în stoc în câteva minute, iar altele nu vor apărea niciodată. Comenzile pentru astfel de produse nu sunt acceptate, dar puteți folosi serviciul gratuit „Anunați la vânzare” (pentru aceasta trebuie să vă înregistrați pe site-ul nostru).